czwartek, 22 maja 2014

Fajny dzień :)

Dzisiaj znowu byłem na spacerze, wiecie? I było naprawdę SUPER! :D Najpierw poszliśmy na wybieg, żeby poprawić trochę tor do agility. Tam spotkaliśmy hasających już Lejdi, Harry'ego i Lolę. Nasze opiekunki coś kombinowały z tym torem - jakiś nowy tunel czy coś w tym stylu. Ja tam nie wiem - do tunelu i tak się nie zmieszczę, więc po co on właściwie? ;)

 

Jak już tor z powrotem był gotowy, trochę poćwiczyliśmy. Tym razem bardziej chciało mi się skakać :) I coraz lepiej mi idzie pokonywanie tego toru. Jeszcze trochę i zostanę mistrzem ;)


Po chwili ćwiczeń poszliśmy na spacer - razem z Harrym i Lejdi. Jednak dziewczyna chyba nie lubi upałów i dość szybko zaczęła marudzić, że chce odpocząć. No to wróciliśmy dość szybko do schroniska. Słońce mocno grzało, więc poleniuchowaliśmy trochę w cieniu. A potem poszliśmy znowu na wybieg.

 

Tym razem byłem już trochę zmęczony, ale dalej ładnie ćwiczyłem. W końcu to całkiem fajna zabawa :) A że jeszcze dają za to parówki, to już w ogóle super ;) Moja opiekunka mówiła mi, że jestem dzielny chłopak - to chyba dobrze :) W przerwach biegałem sobie, zaczepiałem ludzi i dostawałem od nich porcje pieszczot. Ogólnie było bardzo fajnie. Mam nadzieję, że kolejny spacer też będzie taki przyjemny. Do zobaczenia :)

- Atos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz