czwartek, 11 września 2014

Mówią, żeśmy w typie...


- Cześć, cześć. Tu Lando. Ja tu chcę poruszyć bardzo ważną sprawę.

- Aj tam, ważną. Już ja cię znam. Ty i te twoje ważne sprawy... Ty to byś się tylko wciskał wszędzie, jak ta gwiazda.


- No nie przesadzaj, Kanon. Prawda, lubię zwracać na siebie uwagę, ale to nie znaczy, że nigdy nie mam nic do powiedzenia. A poza tym to ty jesteś ten wielki, którego każdy chce głaskać. Ale wracając do tematu. Dowiedziałem się dzisiaj, że jesteśmy "w typie". Tak, Kanon - ty też. Za to np. Fara czy Harry nie. O co w ogóle chodzi?



- Jak to, ty nie wiesz? W typie czyli prawie że. A my jesteśmy w typie rasy. Ty, Lando, jesteś w typie labradora. To znaczy, że jesteś prawie że labek ;) A ja mam podobno dużo z doga, to mówią, że jestem w typie doga. Rozumiesz?

- No rozumiem już, rozumiem... Ale skoro jesteśmy prawie że rasowi, to dlaczego nie mamy domu?Podobno psy rasowe mają w życiu łatwiej. To czemu nas nikt nie chce?

- Wiesz, co nas różni od rasowych psów? Tatuaż w uchu i papierek z rodowodem. Dla tych rzeczy ludzie płacą tysiące. Bez tego na wystawę nie pójdziemy, więc nie różnimy się niczym od kundelków. No, może to nie do końca prawda. Są ludzie, którzy chcą udawać przed innymi, że mają psa rasowego. Nie chcą zwykłego mieszańca. Dlatego psiaki takie jak my mają troszkę większą szansę na dom - za sam tylko wygląd. A wygląd to przecież nie wszystko.



- Phi. Papierek i tatuaż. A co to zmienia? Każdy pies kocha tak samo mocno. A te za schroniska to już w ogóle najbardziej. Tylko trzeba nam dać szansę. Ja już nie chcę być w typie. Chcę znaleźć dom jako ja - Lando. Nie jako pies w typie labradora...

- Oj, Lando. Tego to już nie zmienisz... Lepiej módl się o dobry dom dla siebie i reszty kolegów - tych w typie i nie, tych dużych i tych małych. Żeby każdy miał swojego człowieka, który go nigdy nie skrzywdzi.

- No to to chyba oczywiste, że na to cały czas liczę. Nie jestem takim egoistą, na jakiego wyglądam. Chcę szczęścia dla wszystkich!

- Cieszę się. A teraz ja już idę spać, tobie też radzę. Dobranoc, Lando.

- Dobranoc, Kanon. Oby się nam wyśnił dom...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz